۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۲۸
کد خبر: 85060231
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاد دانشگاه: غلبه بر جنگ ترکیبی در گرو جهاد تبیین است

یزد- ایرنا- استاد حوزه و داننشگاه گفت: غلبه بر جنگ تمام عیار ترکیبی و روانی دشمنان در گرو جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام "سید حسین آقامیری" جمعه شب در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت مرحوم غلامحسین دشتی، رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد افزود: این جانباز سرافراز در دوران زندگی خود در حوزه شناخت و تهدیدات دشمن و همچنین جهاد تبیین کارنامه درخشانی داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: جهاد تبیین برای اقشار مختلف جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان جزو برنامه‌های مهم و محوری همیشگی دشتی بود و تا آخرین لحظه از فعالیت در این عرصه دست بر نداشت.

این کارشناس مذهبی به اهمیت فعالیت‌های بصیرتی و معرفتی در قالب جهاد تبیین توسط اساتید حوزه و دانشگاه اشاره و گفت: باید نخبگان و افراد موثر در جامعه همان راهی را که شادروان دشتی در دوران عمر و زندگی خود انجام داد را با قوت ادامه دهند.

استاد دانشگاه: غلبه بر جنگ ترکیبی در گرو جهاد تبیین است

آقا میری بیان کرد: تکریم یاد و خاطره فعالان فرهنگی و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس کاری مهم و ارزشمند است و باید همه مردم و مسئولان همواره به آن عنایت داشته باشند که نقش الگویی برای آحاد مردم دارد و باید مکرر تداوم داشته باشد.

در این مراسم که نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی حضور داشت تعدادی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای دشت کربلا و شهدای انقلاب اسلامی به مداحی پرداختند و یاد و خاطره رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد گرامی داشته شد.

مرحوم غلامحسن دشتی به دلیل ابتلا به کرونا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۰ جان به جان‌ آفرین تسلیم کرد و در گلزار شهدای رحمت آباد به خاک سپرده شد.

دشتی از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی و در سمت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دولت دهم و ریاست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد فعالیت داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha