سنندج- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۰ تخت بیمارستانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی مریوان، قروه، دیواندره و کامیاران اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، دکتر صدیق جدید الاسلامی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پیگیری‌های اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، بیمارستان شهید بهشتی قروه به سه تخت دیگر مجهز شد، اظهار داشت: با تجهیز این سه تخت تعداد تختهای اتاق عمل این بیمارستان به ۶ تخت افزایش یافت.

وی همچنین با اشاره به تجهیز بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان فجر مریوان به ۹ تخت بیمارستانی، اضافه کرد: با تجهیز تخت‌های مذکور تعداد تخت‌های بخش مراقبتهای ویژه در این بیمارستان به ۱۳ تخت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تجهیز بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان سینا کامیاران به ۲ تخت بیمارستانی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر این بیمارستان به ۶ تخت ویژه مجهز شده است.

دکتر جدیدالاسلامی با اشاره به تجهیز بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان امام خمینی دیواندره به ۶ تخت بیمارستانی، یادآور شد: تعداد تخت‌های ویژه در این بیمارستان به هشت تخت افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این تخت ها از محل اعتبارات هیات امنای صرفه جویی تهیه شده است، ادامه داد: هدف از افزایش تخت‌های بیمارستانهای ذکر شده خدمت رسانی به بیماران نیازمند و جلوگیری از اعزام بیماران به مرکز استان است.

دانشگاه علوم پزشکی کردستان دارای ۱۴ بیمارستان درمانی است که از این میان، بیمارستان های کوثر، بعثت، توحید و قدس مراکز پزشکی آموزشی و درمانی هستند.