شاهرود – ایرنا - سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود گفت: تمام کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان به مقدار کافی تامین شد و با قیمت مصوب در شهرستان توزیع می‌شود. 

عباسعلی نهاردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به مناسبت فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تهیه و در انبارها ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه برنج هندی با قیمت هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال عرضه می شود، ابرازداشت: برنج تایلندی نیز با قیمت ۱۲۵ هزار ریال به فروش می رسد.

نهاردانی با اشاره به اینکه گوشت مرغ تازه به قیمت ۳۱۰ هزار ریال در فروشگاه ها و مراکز توزیع مرغ عرضه می شود، اظهار داشت: قیمت مرغ منجمد نیز به‌ ازای هر کیلوگرم ۲۱۵ هزار ریال در نظر گرفته شد.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود ادامه داد: تخم مرغ هم به قیمت هر کیلوگرم ۲۱۵ هزار ریال و شکرسفید به قیمت ۱۴۳ هزار ریال عرضه می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف به مدیریت جهادکشاورزی شاهرود یا مرکز خدمات جهادکشاورزی اطلاع رسانی کنند.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شاهرود افزود: ۱۷۱ تُن پرتقال و ۸۲ تُن سیب درختی قرمز و زرد در این شهرستان ویژه نوروز توزیع می شود.