ارومیه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: مانعی برای حضور این تیم در لیگ برتر والیبال نیست و در اولین فرصت بعد از تعطیلات در این خصوص تصمیم قطعی گرفته خواهد شد.

آیدین وحدت‌طلب روز سه‌شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با صحبت‌های انجام گرفته با فدراسیون والیبال، نحوه برگزاری لیگ برتر تغییر خواهد کرد و منعی برای حضور باشگاه آذرباتری در لیگ برتر نیست.

وی گفت: در این خصوص اوایل سال آینده جلسه‌ای با هیات مدیره و مدیریت برگزار خواهیم کرد تا تصمیم قطعی برای حضور یا عدم حضور اتخاذ کنیم.

مدیرعامل آذرباتری با اشاره به حمایت ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات والیبال استان از این باشگاه افزود: تاکید ما استفاده از ظرفیت جوانان است با این حال ممکن است در صورت حضور تغییراتی در تیم‌داری اعمال کنیم. 

وحدت‌طلب در خاتمه گفت: تصمیم نهایی مجموعه آذرباتری و نوع تیم‌داری به حضور یا عدم حضور باشگاه شهرداری نیز مرتبط است ضمن اینکه هیچ مشکلی بین ما و باشگاه شهرداری نیست و منتظر هستیم تا اگر آنها با تیم مدعی حضور پیدا کنند ما با تیمی جوان تر در لیگ حضور یابیم.

تیم آذرباتری ارومیه فصل گذشته مقام چهاردهم لیگ برتر والیبال را کسب کرد.