مدیرعامل باشگاه آذرباتری: تصمیم قطعی برای فصل آتی لیگ برتر والیبال نگرفته ایم

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه آذرباتری گفت: تیمی از لیگ برتر سقوط نمی‌کند ولی در خصوص تصمیم قطعی برای تیم‎‌داری در فصل آینده فعلا باید صبر کرد و در سال آینده در این خصوص تصمیم گیری می کنیم.

آیدین وحدت طلب روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ار تیم امسال آذرباتری، بازیکنان، کادر فنی و عملکرد رضایت داریم.

وی در خصوص اعلام خبر سقوط تیم به دسته یک بیان کرد: تیمی از لیگ برتر سقوط نمی‌کند و اگر تصمیمی برای حضور در لیگ داشته باشیم در لیگ برتر حضور خواهیم یافت و در این خصوص باید تا سال آینده صبر کرد.

مدیرعامل آذرباتری درخصوص اخباری مبنی بر میزبانی این باشگاه بجای شهرداری در جام باشگاه‌های آسیا گفت: پیش از این در این خصوص اعلام آمادگی کرده ایم ولی بعد از صحبت‌های انجام شده موضوع منتفی شد و اخبار جدید اعلامی در این مورد کاملا اشتباه است، مجموعه آذرباتری در این شرایط قادر به میزبانی و حضور در این رقابت‌ها نیست و رسانه‌های منتشر کننده خبر حضور و میزبانی آذرباتری اخبار ناصحیح منتشر کرده اند.

وحدت طلب درخصوص پرداختی بازیکنان و کادرفنی نیز گفت:  مجموعه آذرباتری هیچ مشکلی در این خصوص ندارد و تمام مطالبات مجموعه تیم را پرداخت خواهدکرد.

تیم والیبال آذرباتری در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال با کسب هفت برد و ۱۹ شکست و کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha