تهران- ایرنا- غیبت ۵ بازیکن و مدیر فنی تیم ملی فوتبال برابر کره‌جنوبی، جهانی شدن دختران هندبالیست برای نخستین مرتبه و کسب ۲ مدال آسیایی قایقرانان کشورمان، مهم‌ترین اخبار بسته ورزشی ایرنا در نخستین روز قرن جدید است.

به گزارش ایرنا، با بسته ویژه ایرنا در روز اول فروردین ماه ۱۴۰۱ همراه باشید:

نقره و برنز بانوان قایقران ایرانی در قهرمانی آسیا

«نیروانا اسدبیگی» و «محدثه اسدبیگی» به ترتیب مدال نقره و برنز پیکارهای اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را به گردن آویختند. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

سجادی: مدل جدیدی از حکمرانی ورزش را در مباحث دانش بنیان خواهیم داشت

وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»  در ورزش بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت. امیدوارم با انجام کارهای دانش بنیان در این عرصه در ورزش ایفای نقش کرده و مدل جدیدی از حکمرانی ورزش را در سایه فناوری و با اعتقاد به مباحث دانش بنیان به نمایش بگذاریم. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

ژاوی: بارسلونا واقعی برگشته است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برتری با چهار گل در برنابئو از نمایش شاگردان در دیدار برابر رئال مادرید بسیار خوشحال است و به ستایش از آنها پرداخت. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

فروریختن جایگاه تماشاگران فوتبال در هند

جایگاه موقت تماشاگران پیش از شروع مسابقه فوتبال در ایالت کرالای هند، فروریخت و ۲۰۰ نفر مجروح شدند. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

فکری از نفت مسجد سلیمان جدا شد

«محمود فکری» امروز (دوشنبه) با تصمیم هیات مدیره این باشگاه از سرمربیگری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کنارگذاشته شد. ادامه مطلب را  اینجا بخوانید.

استیلی هم کرونا گرفت

«حمید استیلی» مدیر تیم ملی فوتبال هم با وجود نتیجه منفی آزمایشی که پیش از پرواز در تهران انجام داده بود در سئول با نتیجه مثبت اجازه خروج از قرنطینه را پیدا نکرد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

ابراهیمی: دیدار با کره‌جنوبی و لبنان را نباید دست کم بگیریم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در ۲ دیدار باقیمانده برابر کره‌جنوبی و لبنان، باید با قدرت ظاهر شویم و به هیچ عنوان نباید آنان را دست کم بگیریم. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

دختران هندبال ایران جهانی شدند

تیم هندبال دختران کشورمان در سومین دیدار خود در پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا با برتری برابر هند، جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد. دختران هندبالیست ایران پیش از نیز در رده جوانان سهمیه جهانی را گرفته بودند. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

حالِ کُشتی تهران خوب نیست

تهران که زمانی همچون مازندران، قطب کشتی ایران بود، این سال‌ها و روزها حالُ و روزِ خوبی ندارد؛ مصداق آن گلایه مربیان تهرانی و نتایج تیم‌های پایه در پیکارهای قهرمانی کشور است. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

بنتو: به دنبال شکست ایران و صدرنشینی در گروه خود هستیم

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی گفت: به دنبال سه امتیاز دیدار با ایران و صدرنشینی در گروه خود هستیم. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در سئول برگزار شد

تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین تمرین برای دیدار برابر کره‌جنوبی را با حضور ۱۸ بازیکن برگزار کرد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.