کرمانشاه - ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر گفت: حمایت از تولید داخلی و ارتقای کیفیت آن مهمترین ابزار حل مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم است.

سرهنگ «شهرام یاری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: تولید و رونق آن مهمترین رکن شعارهای یک دهه گذشته است که برای تحقق آن باید ضمن مانع زدایی‌ها، از تولید پشتیبانی‌های همه جانبه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه هر زمانی که به رهنمودهای مقام معظم رهبری در کشور عمل کردیم شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های گسترده بودیم، تصریح کرد: ایران اسلامی هم اکنون در مسیر رشد و توسعه و تعالی قرار دارد که برای ارتقای موقعیت فعلی باید همه ارکان نظام بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر اظهار داشت: کشور ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها زیادی در حوزه اقتصادی دارد که بهره‌برداری از آنها راهگشای مشکلات اقتصادی است و حمایت از تولید داخلی و دانش بنیان می‌تواند کشور را به یک قدرت اقتصادی مبدل کند.  

سرهنگ یاری اتکا به توانمندی‌ها ، بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و مدیریت جهادی را لازمه تحقق شعار سال دانست و اضافه کرد: در عمل باید شاهد تولید دانش‌بنیان باشیم تا مسیر پیشرفت کشور هموارتر شود.

وی گفت: بسیج در تحقق شعار سال نقش مهم و ظرفیت بزرگی دارد و همراه با سایر نهادها و دستگاه ها، توان خود را برای تحقق شعار سال به میدان خواهد آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر ادامه داد: بسیج و سپاه در هر عرصه‌ای که نظام و انقلاب و مردم نیاز به کمک داشته باشند، حضور فعالانه دارد و برای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در سال‌جاری در راستای حمایت از تولید  همت خواهد داشت.