قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیامی ارتحال آیت الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفت و تاکید کرد: این عالم فرزانه، عمر پر برکت خویش را مجدانه صرف ارایه خدمات ارزشمند و کم‌نظیر به اسلام نمود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه آستان حضرت معصومه(س)‌ در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده‌است: ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد، آیت‌الله محمدی ری‌شهری که عمر پر برکت خویش را مجدانه صرف ارایه خدمات ارزشمند و کم‌نظیر به اسلام نمود، ضایعه ای غم‌بار است و موجب تألم فراوان گردید.

پیام حاکیست: آن مرد انقلابی و وارسته که در عرصه های گوناگون علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره پرکار و به روز عمل می‌نمود علاوه بر خدمت در مناصب مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره در مسیر نشر احادیث و معارف اهلبیت علیهم‌السلام گام برداشت و به خصوص در مقام تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام اثرات ماندگاری به یادگار گذاشت.

پیام ادامه یافته‌است: این جانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان و مردم شریف استان تهران و خاندان مکرمشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با حضرات معصومین علیهم صلوات الله را برای آن‌ عالم مجاهد و وارسته مسالت دارم.

آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده تهران در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در آخرین لحظات دوشنبه شب یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران به لقاء الله پیوست.