تهران - ایرنا - مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین‌ گفت : ۲۰۰ خانواده از زندانیان تحت پوشش این انجمن هستند که ماهانه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حمید شاهسون روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین توسط گروهی از خیران، معتمدان و مسئولان هدایت می شود که پایه و بنیان تشکیل این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان است.

وی افزود: اگر فردی بر اثر مشکلی راهی زندان شود ، بلافاصله از زندان به ما اطلاع داده می شود ، اطلاعات خانواده زندانی در صورتی در ورامین ساکن باشند ، در قالب یک پرونده در انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین ثبت و از این خانواده ها حمایت می شود.

شاهسون خاطرنشان کرد: این انجمن علاوه بر حمایت از خانواده های زندانیان ، بر برقراری صلح و سازش بین شاکی و زندانی تاکید می کند و تمامی سعی و تلاش انجمن بر برگرداندن فرد به آغوش گرم خانواده است که در این راستا در صورتی که نیازمند پرداخت مالی باشد ، خیران انجمن با قبول پرداخت هزینه ها ، نسبت به آزاد سازی زندانی اقدام می کنند.

وی با اشاره به تعداد خانواده های تحت پوشش اضافه کرد: ۲۰۰ خانواده از زندانیان در شهرستان ورامین ، تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین هستند و مورد حمایت توزیع ارزاق ، خدمات درمانی و مشاوره قرار می گیرند.

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین یادآور شد: هر ساله مراسمی خیرخواهانه در قالب گلریزان برگزار می شود که امسال در ایام ماه مبارک رمضان این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.