۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 84708466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ خانواده زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان ورامین هستند 

تهران - ایرنا - مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین‌ گفت : ۲۰۰ خانواده از زندانیان تحت پوشش این انجمن هستند که ماهانه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حمید شاهسون روز جمعه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین توسط گروهی از خیران، معتمدان و مسئولان هدایت می شود که پایه و بنیان تشکیل این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان است.

وی افزود: اگر فردی بر اثر مشکلی راهی زندان شود ، بلافاصله از زندان به ما اطلاع داده می شود ، اطلاعات خانواده زندانی در صورتی در ورامین ساکن باشند ، در قالب یک پرونده در انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین ثبت و از این خانواده ها حمایت می شود.

شاهسون خاطرنشان کرد: این انجمن علاوه بر حمایت از خانواده های زندانیان ، بر برقراری صلح و سازش بین شاکی و زندانی تاکید می کند و تمامی سعی و تلاش انجمن بر برگرداندن فرد به آغوش گرم خانواده است که در این راستا در صورتی که نیازمند پرداخت مالی باشد ، خیران انجمن با قبول پرداخت هزینه ها ، نسبت به آزاد سازی زندانی اقدام می کنند.

وی با اشاره به تعداد خانواده های تحت پوشش اضافه کرد: ۲۰۰ خانواده از زندانیان در شهرستان ورامین ، تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین هستند و مورد حمایت توزیع ارزاق ، خدمات درمانی و مشاوره قرار می گیرند.

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین یادآور شد: هر ساله مراسمی خیرخواهانه در قالب گلریزان برگزار می شود که امسال در ایام ماه مبارک رمضان این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha