ارومیه - ایرنا - سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: با پایان اردوی دوم تیم ملی نوجوانان در ارومیه، تیم ملی آماده دو رقابت رده‌های سنی، مسابقات آسیایی در ریاض عربستان و جهانی در ایتالیا می‌شود.

یعقوب غزنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جهت شرکت در رقابت‌های آسیایی به میزبانی شهر ریاض عربستان و جهانی به میزبانی ایتالیا، روز گذشته بعد از ۱۰ روز تمرین در سالن غدیر ارومیه به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در این اردو ۳۵ کشتی‌گیر از سطح کشور به همراه ۶ کشتی گیر از استان آذربایجان‌غربی زیر نظر «مجید ترکان» به عنوان سرمربی و «مسعود واحدی» و «جلال خیری» به عنوان مربی به انجام تمرینات پرداختند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درخصوص مسابقات پیش‌رو گفت: اردوی بعدی تیم نوجوانان در تهران و در سالن خانه کشتی برگزار خواهدشد و تیم برای تورنمنت ترکیه در اردیبهشت‌ماه، مسابقات آسیایی ریاض عربستان و مسابقات جهانی ایتالیا آماده خواهدشد و همچنین در جام موحد نیز با هدف ارزیابی کشتی‌گیران حضور خواهندیافت.

غزنوی افزود: این اردو بدون کمترین حاشیه و آسیب‌دیدگی و مشکل برای کشتی‌گیران به پایان رسید و از این حیث مورد قبول سرمربی و کادر فنی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در پایان اردو ۲۰ نفر منتخب توسط کادر فنی انتخاب و بعد از اردوی پایانی نفرات برتر به مسابقات جهانی و نفرات دوم به مسابقات آسیایی اعزام خواهندشد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از نهم فروردین در ارومیه آغاز شده بود.