تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان آماده مسابقات آسیایی و جهانی است

ارومیه - ایرنا - سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: با پایان اردوی دوم تیم ملی نوجوانان در ارومیه، تیم ملی آماده دو رقابت رده‌های سنی، مسابقات آسیایی در ریاض عربستان و جهانی در ایتالیا می‌شود.

یعقوب غزنوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان جهت شرکت در رقابت‌های آسیایی به میزبانی شهر ریاض عربستان و جهانی به میزبانی ایتالیا، روز گذشته بعد از ۱۰ روز تمرین در سالن غدیر ارومیه به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در این اردو ۳۵ کشتی‌گیر از سطح کشور به همراه ۶ کشتی گیر از استان آذربایجان‌غربی زیر نظر «مجید ترکان» به عنوان سرمربی و «مسعود واحدی» و «جلال خیری» به عنوان مربی به انجام تمرینات پرداختند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درخصوص مسابقات پیش‌رو گفت: اردوی بعدی تیم نوجوانان در تهران و در سالن خانه کشتی برگزار خواهدشد و تیم برای تورنمنت ترکیه در اردیبهشت‌ماه، مسابقات آسیایی ریاض عربستان و مسابقات جهانی ایتالیا آماده خواهدشد و همچنین در جام موحد نیز با هدف ارزیابی کشتی‌گیران حضور خواهندیافت.

غزنوی افزود: این اردو بدون کمترین حاشیه و آسیب‌دیدگی و مشکل برای کشتی‌گیران به پایان رسید و از این حیث مورد قبول سرمربی و کادر فنی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در پایان اردو ۲۰ نفر منتخب توسط کادر فنی انتخاب و بعد از اردوی پایانی نفرات برتر به مسابقات جهانی و نفرات دوم به مسابقات آسیایی اعزام خواهندشد.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از نهم فروردین در ارومیه آغاز شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha