شاهرود – ایرنا – رییس هیات هندبال استان سمنان گفت: دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور هشت تیم از فردا (یکشنبه) به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.

مریم رضاییان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های کات شاهرود، یکتا افروز البرز، فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ملایر، آتریسا تهران، تاسیسات دریایی، شهید شاملی کازرون و سنگ آهن بافق در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، ابراز داشت: تیم کات شاهرود نماینده استان سمنان با حضور ۱۶ هندبالیست و سرمربیگری خدیجه قانع به دیدار رقیبان می‌رود.

رییس هیات هندبال استان سمنان با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها از فردا (یکشنبه) در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز می‌شود، اظهار داشت: یکتا افروز البرز با فولاد مبارکه سپاهان ساعت ۲۰:۳۰ و شهرداری ملایر با آتریسا تهران ساعت ۲۲:۴۵ در سالن حجاب دیدار می کنند.

رضاییان ادامه داد: تاسیسات دریایی با کات شاهرود ساعت ۳۰: ۲۰ و شهید شاملی کازرون با سنگ آهن بافق ساعت ۲۲:۴۵ در سالن فجر به مصاف هم می‌روند.

وی با بیان اینکه ۱۰ گروه داوری این دوره از رقابت ها را قضاوت می کنند، افزود: دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور ۲۱ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در شاهرود برگزار می‌شود.

استان سمنان ۲۸۹ هندبالیست سازمان یافته دارد.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات ورزشی مناسب، هر سال میزبان مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

برچسب‌ها