ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی و مساعدت های دولت برای عمران و آبادانی ، فضای سبز و بهسازی المان های شهر آبدانان هزینه می شود.

به گزارش ایرنا، یدالله حاتمی روز یکشنبه در دیدار با کارگران شهرداری آبدانان اظهار داشت: اصلاح و بهسازی زمین چمن طبیعی شهر آبدانان سال ۹۸ آغاز شد و تاکنون با تزریق ۷۶ میلیارد ریال از محل اعتبارهای سفر رئیس جمهوری و دیگر منابع استانی با تهیه و تجهیزات مورد نیاز نیمه اول سالجاری مورد بهره داری کامل و رسمی قرار می گیرد.

وی کمبود اعتبار و انباشت مطالبات کارگران را مهمترین چالش پیش روی شهرداری های شهرستان آبدانان عنوان کرد و افزود: با توجه به عنایت دولت سیزدهم و رایزنی های بعمل آمده با استاندار ایلام و سازمان شهرداری های کشور در سال ۱۴۰۱ گشایش بسیار خوبی در روند افزایش اعتبارات شهرداری ها و رفع مشکلات معیشتی کارگران زحمتکش بودجود خواهد آمد.

فرماندار آبدانان، تکریم ارباب رجوع را یک ضرورت سازمانی دانست و یادآور شد: شهرداری یکی از پراهمیت ترین دستگاه های اجرایی و خدماتی است که نشاط و سرزندگی جامعه مدیون تلاش و کارجهادی کارگران و پاکبانان شریف و مخلص این دستگاه خدوم است.

حاتمی، جمهوری اسلامی را امن ترین و باثبات ترین کشور در منطقه توصیف کرد و گفت: حکومت و سیستم های اجرایی ابزاری برای تامین رفاه عمومی است و دولت سیزده با همین نگاه در تلاش است که بدور از هرگونه شعار و گفتار درمانی عدالت نسبی را در سایه امنیت فراگیر برای احاد جامعه به ارمغان آورد.

ذبیح الله دوستی شهردار آبدانان هم در این دیدار گفت: تلاش برای تامین رفاه کارگران و پرداخت مطالبات آنان، ایجاد شتاب و اصلاح مسیر خدمات شهری، اجرای طرح تفصیلی در شهر آبدانان، سازماندهی و رفع مشکلات حقوقی کارگران با شرکت های پیمانکاری و اصلاح و آسفالت معابر عمومی به منظور آرامش شهروندان از برنامه های کاری و اولویت دار مدیریت خدمات شهری آبدانان در سال جاری است.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.