۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84718961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای فضای سبز و بهسازی المان های آبدانان هزینه می شود

ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان گفت: امسال ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی و مساعدت های دولت برای عمران و آبادانی ، فضای سبز و بهسازی المان های شهر آبدانان هزینه می شود.

به گزارش ایرنا، یدالله حاتمی روز یکشنبه در دیدار با کارگران شهرداری آبدانان اظهار داشت: اصلاح و بهسازی زمین چمن طبیعی شهر آبدانان سال ۹۸ آغاز شد و تاکنون با تزریق ۷۶ میلیارد ریال از محل اعتبارهای سفر رئیس جمهوری و دیگر منابع استانی با تهیه و تجهیزات مورد نیاز نیمه اول سالجاری مورد بهره داری کامل و رسمی قرار می گیرد.

وی کمبود اعتبار و انباشت مطالبات کارگران را مهمترین چالش پیش روی شهرداری های شهرستان آبدانان عنوان کرد و افزود: با توجه به عنایت دولت سیزدهم و رایزنی های بعمل آمده با استاندار ایلام و سازمان شهرداری های کشور در سال ۱۴۰۱ گشایش بسیار خوبی در روند افزایش اعتبارات شهرداری ها و رفع مشکلات معیشتی کارگران زحمتکش بودجود خواهد آمد.

فرماندار آبدانان، تکریم ارباب رجوع را یک ضرورت سازمانی دانست و یادآور شد: شهرداری یکی از پراهمیت ترین دستگاه های اجرایی و خدماتی است که نشاط و سرزندگی جامعه مدیون تلاش و کارجهادی کارگران و پاکبانان شریف و مخلص این دستگاه خدوم است.

حاتمی، جمهوری اسلامی را امن ترین و باثبات ترین کشور در منطقه توصیف کرد و گفت: حکومت و سیستم های اجرایی ابزاری برای تامین رفاه عمومی است و دولت سیزده با همین نگاه در تلاش است که بدور از هرگونه شعار و گفتار درمانی عدالت نسبی را در سایه امنیت فراگیر برای احاد جامعه به ارمغان آورد.

ذبیح الله دوستی شهردار آبدانان هم در این دیدار گفت: تلاش برای تامین رفاه کارگران و پرداخت مطالبات آنان، ایجاد شتاب و اصلاح مسیر خدمات شهری، اجرای طرح تفصیلی در شهر آبدانان، سازماندهی و رفع مشکلات حقوقی کارگران با شرکت های پیمانکاری و اصلاح و آسفالت معابر عمومی به منظور آرامش شهروندان از برنامه های کاری و اولویت دار مدیریت خدمات شهری آبدانان در سال جاری است.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha