مهاباد - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار میاندوآب گفت: در راستای پیگیری مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به این شهرستان و به منظور توسعه شهرک صنعتی، زمینی به مساحت ۲۱ هکتار در جوار این شهرک مکانیابی و تعیین شده است.

شهروز کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در صورت اخذ استعلام‌ها و مجوزهای لازم این زمین به محدوده شهرک صنعتی فعلی، الحاق خواهد شد.

وی افزود: شهرک صنعتی میاندوآب جزو فعال ترین شهرک‌های آذربایجان‌غربی می باشد و با توجه به رغبت سرمایه‌گذاران به فعالیت در این شهرستان توسعه شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفته و در سفر مقام عالی استان به این شهرستان نیز مطرح و مصوب شد.

کرمی تاکید کرد: توسعه شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب معطوف به این میزان زمین نبوده و ایجاد فاز دوم شهرک صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار میاندوآب گفت: امید است با مکانیابی مناسب و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه مناسب برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید در این شهرک فراهم شود.

در شهرک صنعتی میاندوآب، ۱۹۶ قرارداد واگذاری زمین‌ صورت گرفته که از این تعداد ۱۳۱ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

این شهرک صنعتی با ۱۰۸ هکتار مساحت در سال ۱۳۷۲ از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان آذربایجان غربی ایجاد شده است.