سمنان- ایرنا- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان به صورت متقاضی محور دنبال می‌شود.

مهدی رجبی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای افرادی که ۴۰۰ میلیون ریال آورده اولیه پرداخت کردند  پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: به تعداد متقاضیانی که آورده اولیه را در استان سمنان پرداخت کرده‌اند خانه ساخته می‌شود یا زمین برای ساخت به صورت گروهی واگذار می‌شود.
رجبی تصریح کرد: واگذاری زمین به صورت گروهی برای ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن به گروه‌های سه نفره یا چهار نفره انجام می‌شود.
وی بیان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب واگذاری زمین  با عودت آورده اولیه همراه است و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات نیز پرداخت می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: اطلاع رسانی برای ترغیب افراد ثبت نام شده و واجد شرایط به منظور افتتاح حساب، واریز وجه و تکمیل ثبت نام در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایرنا، ۶ شهرستان سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار، آرادان و دامغان تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان است.

طرح جهش تولید مسکن در ۲۹ استان کشور اجرایی و عملیات طرح ساخت ۲۷ هزار مسکن آغاز شده است این در حالیست که از ۹۲ پروژه تعریف شده ۸۸ پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال اجرا  است.