گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: حضور در صحنه مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مانند راهپیمایی روز جهانی قدس و مسلح کردن محور مقاومت از سنگ به تفنگ و امروز به موشک‌های میان‌برد ۲ راهبرد اصلی محو غده سرطانی به اسم رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس ضمن شکرگزاری از داشتن ملتی چنین برومند و حضور پرشور آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهارداشت: حمایت از فلسطین به عنوان راهبرد اول سیاست خارجی جهان اسلام و جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و امروز با حضور مقتدرانه محور مقاومت و حماس محاصره رژیم اشتغالگر صهیونیسم تنگ تر شده است.

وی افزود: خانه عنکبوتی این رژیم غاصب با کارهای روانی مانند تهیه فیلم‌هایی از عملیات مشترک نهایی با مشارکت محورهای مقاومت از یمن، اسلام آباد، کابل و ام قرای جهان اسلام برای حذف آنها در حال سست شدن و نابودی است.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: به تعبیر رهبر مقاومت دوران عقب نشینی کسانی که با قیومیت انگلیس اشتغالگری خود را آغاز کردند و با سیاست ۲ قدم به جلو و یک قدم به عقب، پیشروی دائمی داشتند و برای تصرف نیل تا فرات نقشه کشیده بودند فرا رسیده و دوران پیروزی و فتح رزمندگان جبهه مقاومت و اهتزاز پرچم عزت قدس آغاز شده است.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: امروز عربستان راه خودش را از این غده سرطانی جدا کرده و ترکیه خود را به آن راه زده و می‌گوید ما با ارتباط با اسرائیل به اهداف فلسطین کمک خواهیم کرد و تمام این موارد نشان از آن دارد که در حال نزدیک شدن به خلوص جبهه مقاومت و نابودی این رژیم پوشالی هستیم.

وی با اشاره به نکات کلیدی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دانشجویان، گفت: کانون تزریق امید به کشور بودن و مطالبه کار جدی و واقعی از مسوولان یکی از این نکات کلیدی است که باید همگان به آن توجه داشته باشند نه اینکه بانیان وضع موجود با انتقادهای خود از دولت دل مردم را خالی کنند.

امام جمعه گنبدکاووس اظهارداشت: افرادی که این همه بدهکاری، ناهنجاری و شلختگی در ساختارها را برای کشور به ارمغان گذاشتند باز دارند موج ناامیدی درست می‌کنند در صورتی که دولت سیزدهم تلاش شبانه روزی خود را برای خدمت گذشته است و به طور قطع این رویکرد با همسویی سیاست‌های رهبری و برخورد عزتمندانه با دشمن، امید را در دل مردم ایجاد خواهد کرد.

حجت الاسلام ترابی افزود: روز گذشته استاندار گلستان با حضور در منطقه و نشست با جبهه فرهنگی و انقلابی شرق گلستان به اقداماتی که با همت دولت سیزدهم قرار است در استان انجام شود اشاره کرد که از جمله آن به سرانجام رساندن طرح با قدمت سه دهه‌ای فاضلاب گنبدکاووس تا ۱.۵ سال آینده است که نتیجه آن شادمانی مردم خواهد بود.

وی تشکیل سپر دفاعی در مقابل امپراطوری خبری استکبار جهانی و پرهیز از همسویی با دشمنان در بیان مسائل  و راه حل‌ها را از دیگر موارد مطروحه در بیانات رهبر معظم انقلاب دانست و از جوانان خواست با فکر و اندیشه به این مطالب برای حل مشکلات کشور راهکارهای شایسته بدون نگاه به غرب ارائه دهند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به نزدیکی عید فطر ضمن دعوت مومنان برای شرکت در نماز این عید مبارک، از آنان خواست از فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان برای استغفار در درگاه خداوند به منظور قبولی طاعات و عبادات و بخشودگی گناهان استفاده کنند.