مهاباد - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه سردشت گفت: در ماه مبارک رمضان، ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ محمد زوار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان این تعداد بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: هر بسته شامل ۶ قلم کالا از جمله گوشت مرغ، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن و خرما و ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

سرهنگ زوار اضافه کرد: این بسته‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تهیه شده و توسط حوزه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان با اولویت در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری منحوس کرونا، کارگران و استادکاران، مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و خانواده‌های بی‌بضاعت  و بیماران صعب العلاج توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش کمک‌های مومنانه تاکنون در قالب ۲۱ مرحله بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.