شهریار- ایرنا- فرماندار شهرستان شهریار گفت: از یک انبار در یک مورد احتکار، یک هزار و ۳۴۴ بطری روغن ۱.۵ لیتری کشف شده بود که با دستور مقام قضایی با نرخ مصوب بین مردم توزیع شد.

امیر عباس شفیع زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مورد دیگر احتکار کشف شده طی روزهای اخیر، ۶ کارتن روغن خوراکی و ۶۷ کارتن ماکارونی کشف شده بود که آن هم به دستور مقام قضایی با نرخ دولتی میان مردم توزیع شد.

وی یادآورشد: بازرسان فرمانداری در قالب گشت مشترک بر بازار نظارت دارند و به سرعت انبارهای احتکار را شناسایی و رصد می کنند.

شفیع زاده در خصوص بازرسی از قیمت نان نیز اظهارداشت: تاکنون در زمینه عرضه و فروش نان مشکلی نداشتیم و طبق روال سابق و با قیمت مصوب قبل نان های سنتی در حال فروش است.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: بازدید ها به صورت مرتب و دوره ای از نانوایی ها و مراکز عرضه آرد و نان انجام می شود و تاکنون تخلف و گزارشی در این زمینه دریافت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تولید نان فانتزی و صنعتی نیز، مانند دیگر نقاط کشور به علت عرضه آرد با قیمت جدید، منتظر افزایش قیمت متناسب با تعرفه های اعلام شده هستیم.