۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۰۳
کد خبر: 84742659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قیمت نان‌های سنتی در قرچک تغییر نمی‌کند/ آرد تامین شده

قرچک- ایرنا- فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه آرد موردنیاز نانوایی‌های سنتی فعال، همچون گذشته تامین شده گفت: قیمت‌ نان‌های سنتی مورد استفاده مردم در سطح شهرستان قرچک تغییر نمی‌کند و مردم نباید بابت تأمین نان نگرانی داشته باشند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: روند تأمین و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی‌های و سایر اقلام اساسی همچون گذشته بدون مشکل انجام می‌شود و قیمت‌ها تحت کنترل و نظارت است.

وی گفت: آرد موردنیاز نانوایی‌های سنتی فعال، همچون گذشته تامین شده و نانوایان نیز نان موردنیاز مردم را با همان قیمت و کیفیت قبل عرضه می‌کنند و مشکلی دراین‌خصوص وجود ندارد.

فرماندار قرچک  تصریح کرد: نظارت‌ها در تمامی روزهای هفته با دقت بیشتری صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم ازکم‌فروشی، گرانفروشی و فروش اجباری نان کنجدی، با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فاتحی‌نژاد تأکید کرد: آن دسته از نانوایی‌هایی که خودسرانه نسبت به افزایش قیمت نان و تعطیلی واحد مربوطه اقدام کنند و یا آن قبیل افرادی سودجو و فرصت‌طلبی که با احتکار کالاهای اساسی معیشت مردم را دچار اختلال می‌کنند، متخلف بوده و با آنان برخورد قاطع می‌شود.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در زمینه افزایش خودسرانه قیمت نان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه‌های تلفنی ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان به این تخلفات رسیدگی شود.

بیش از ۲۵۰ واحد نانوایی در شهرستان قرچک مشغول به فعالیت است.
قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha