بندرعباس - ایرنا _ رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بندرعباس گفت: پوشاک مورد نیاز صنایع مستقر در هرمزگان با تشکیل حلقه ارتباط بین صنعت و دانشگاه، توسط این دانشکده تامین می شود.

آزاده آریانا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاندار هرمزگان در نامه‌ای به صنایع مستقر در این استان تاکید کرد نیازهای مورد نیاز خود را از درون استان تامین کنند که این اقدام برای تشکیل حلقه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و روی آوری آن‌ها به سمت دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بندرعباس در راستای تامین نیازهایشان موثر بود.

وی ادامه داد: بنا شده لباس کار پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس توسط دانشجویان این دانشکده دوخته و عرضه شود که در این راستا شرکت یاد شده هزینه اعزام اساتید دانشکده فنی دختران بندرعباس به تهران و دوره افزایش مهارت آنان را پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: دانشکده فنی و حرفه ای دختران بندرعباس نیز در ۶ ماه گذشته مذاکره های مختلفی با پیمانکار برنده مناقصه تامین لباس پالایشگاه ستاره خلیج فارس انجام داد تا پیمانکار پذیرفت لباس ها توسط دانشجویان این دانشکده دوخته شود و برای این منظور پارچه مورد نیاز را در اختیار دانشکده قرار داد.

عضو هیات علمی دانشکده فنی دختران بندرعباس افزود: بخش اول پارچه های مورد نیاز برای دوخت لباس کار دریافت شده که با آن‌ها حدود ۳۰۰ دست لباس کار دوخته و تحویل می شود، سپس بخش دوم پارچه ها برای ادامه دوخت در اختیار این دانشکده قرار می گیرد.

رییس دانشکده فنی دختران بندرعباس اظهار داشت: این برای اولین بار است که لباس کار مورد نیاز صنایع در درون هرمزگان دوخته می شود.