همدان_ ایرنا_ فرماندار شهرستان بهار گفت: طرح های بهسازی ۱۴ روستای این شهرستان شامل آسفالت ریزی، جدول گذاری معابر و پوشش کانال با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان درحال اجرا است.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا، روح اله نباتی در بازدید از مراحل اجرای طرح بهسازی روستای دینارآباد شهرستان بهار، افزود: برنامه ها و فعالیت‌های عمرانی اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار در مناطق روستایی شهرستان براساس یک زمان‌بندی مشخص درحال انجام است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط پروژه آسفالت ریزی خیابان‌ها و معابر ۶ روستای گوگ تپه، آبرومند، جعفرآباد، پرلوک، دستجرد و دینارآباد در راستای اجرای این طرح ها با اعتباری  بالغ بر پنج میلیارد تومان اجرا می شود.

به گفته وی، همچنین جدول گذاری روستاهای گنده جین، سیمین، رباط زعفرانی ، اقبلاغ، جمشید آباد، سلیمان آباد و دهنو نیز با بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان درحال اجراست.

نباتی با اشاره به اینکه برای پوشش کانال روستای دستجرد نیز بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است، گفت: مجموع پروژه های بهسازی روستاهای شهرستان بهار با بیش از هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی انجام خواهد شد.

فرماندار بهار همچنین از مراحل اجرای این پروژه ها در روستای دینار آباد بخش بخش لالجین این شهرستان دیدن کرد.