یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها توسط دولت، مبارزه با رانت و فساد به خصوص قاچاق کالاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز یکشنبه در جمع مردم دهستان خورمیزات مهریز افزود: با اجرای کامل طرح، یارانه‌ها به صورت مستقیم به مردم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح تحول و اصلاح اقتصادی دولت طرحی مهم است، ادامه داد: برای اجرای کامل و موفق طرح باید مردم و مسئولان همکاری مناسب و لازم را با دولت داشته باشند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، مروست، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت درمان به خصوص در روستاها اشاره کرد و گفت: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستای خورمیز سفلی مهریز ضروری است و باید پیگیری شود.

صباغیان از دیگر مسایلی که باید با همکاری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها پیگیری و اقدام شود را موضوع اشتغال جوانان ذکر کرد.

وی گفت: در این خصوص تاکنون در مناطق روستایی در قالب طرح‌های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست و باید بیش از گذشته تلاش مضاعف صورت گیرد.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز بیان کرد: حل مشکلات مناطق روستایی در ابعاد مختلف به کاهش مهاجرت‌ها و توسعه فرهنگی و اجتماعی آنها کمک می‌کند و نقش مهمی در تحقق اهداف نظام دارد.

صباغیان از تلاش مسئولان مهریز در پیگیری مسایل و مطالبات مردم قدردانی کرد و گفت: خدمت به مردم یک توفیق بزرگ است و باید مسئولان تمامی وقت خود را صرف آن کنند.             مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.