نماینده مهریز: دولت و مجلس، مصمم به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان هستند

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مسایل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان جزو اولویت‌های دولت و نمایندگان مجلس است و ما مصمم به حل آن هستیم.

به گزارش ایرنا، "محمدرضا صباغیان" روز شنبه در دیدار با جمعی از مسئولان بهداشت و درمان مهریز افزود: تاکنون در این بخش در کشور و منطقه اقدامات خوبی برای رفاه مردم صورت گرفته است .

وی با قدردانی از اقداماتی که تابحال در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفته ادامه داد: یکی از راه‌های مهم در راستای خدمت صادقانه به مردم موضوع بهداشت است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم ، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همراهی خیران در کنار اقدامات دولت و مجلس نقش مهمی در ارتقای بهداشت و درمان دارد؛ پیگیری طرح‌های نیمه تمام بهداشت و درمان در شهرستان موضوع مهمی است که باید بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف اقدام شود.

نماینده مهریز: دولت و مجلس، مصمم به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان هستند

وی تاکید کرد: موضوع درمان در کنار بهداشت باید جدی گرفته است و همه باید مسئولان و فعالان این عرصه مهم را در سطح حوزه انتخابیه و شهرستان مهریز یاری دهند.

در این نشست مشکلات مختلف این حوزه توسط سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات به صورت کتبی برای پیگیری بیشتر خدمت نماینده ارسال شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha