شهرری - ایرنا - مدیر امور آبفای کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران از ترمیم شکستگی خط لوله ۳۵۰ میلی متری انتقال آب کهریزک به روستای تورقوزآباد شهرستان ری خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران (شهرری) امید صابری گفت: این خط لوله ۳۵۰ میلی متری، آب آشامیدنی چاه شماره هشت کهریزک را به روستای تورقوزآباد انتقال می دهد و نقش مهمی در شبکه تامین و توزیع آب شهری و روستایی کهریزک بر عهده دارد.
وی افزود: به دنبال شکستگی این خط لوله پلی اتیلن ۳۵۰ میلی متری، گروه امداد و بهره برداری امور آبفای کهریزک به محل حادثه اعزام شدند و محل شکستگی را در کمترین زمان ممکن ترمیم کردند و این خط انتقال دوباره وارد مدار بهره برداری شد.
شهر کهریزک در جنوب شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر، جمعیت شهری و روستایی بالغ بر۸۱ هزار نفر را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

آبفای منطقه ۶ تهران، کل محدوده شهرداری منطقه ۲۰ و بخشی از منطقه ۱۵ تهران با جمعیت ثابت شهری و روستایی به تعداد ۵۵۸ هزار و ۶۸۴ نفر را زیر پوشش دارد و به دلیل خدمت رسانی به زائران  بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، در واقع یک شهر  با جمعیت یک میلیون نفری را زیر پوشش خدمات دهی قرار داده است.