ترمیم لوله آب حریم بزرگراه امام رضا(ع) در شرق تهران بدون قطع آب شهروندان

تهران - ایرنا- ترمیم لوله آب ۶۰۰میلیمتری در حریم بزرگراه امام رضا(ع) به همت تلاشگران امداد و بهره برداری آبفای منطقه شش بدون قطع شدن آب مصرفی شهروندان انجام شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آبفا بامداد روز پنجشنبه در پی شکستگی لوله ۶۰۰ میلیمتری در اتوبان امام رضا (ع) اکیپ امداد آبفای مشیریه برای ترمیم شکستگی و جلوگیری از هدر رفت آب، به محل اعزام شدند.

بهروز محمدزاده مدیر ناحیه یک شرکت آبفا(۱۷شهریور) در تشریح این خبر اظهار داشت : پی اعلام شکستگی لوله ۶۰۰ میلیمتری واقع در اتوبان امام رضا(ع) ابتدای خیابان امام سجاد(ع) اکیپ امداد مشیریه به محل مراجعه و هماهنگی های لازمه در خصوص مجوز ها صورت پذیرفت و طی هماهنگی با عوامل محترم معاونت بهره برداری تمامی تجهیزات به محل اعزام شد.

ترمیم لوله آب حریم بزرگراه امام رضا(ع) در شرق تهران بدون قطع آب شهروندان

محمدزاده ادامه داد:با توجه به گستردگی و وسعت عملیات از نواحی شهرری خانی آباد و امورآبفای کهریزک نیز جهت همکاری به محل اعزام شدند و بدون قطعی آب در کمترین زمان ممکن لوله ۶۰۰ میلیمتری تعمیر و ترمیم شد .

وی خاطر نشان کرد: پس از انجام عملیات و اطمینان از نشتی‌نداشتن اتصالات، نسبت به تنظیم و راه‌اندازی شیرهای فشارشکن اقدام و خط مذکور مجدد در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرناحیه یک در پایان از معاونت محترم بهره برداری ومدیرفنی بهره برداری شرکت وکلیه نیروهای که در این حادثه یاری رسان بودند تقدیر و تشکر کرد.

بزرگراه امام رضا علیه السلام در شرق تهران حدفاصل پایتخت تا شهرستان پاکدشت در شرق استان تهران بعنوان راه مواصلاتی و کریدور اصلی به سمت استان‌های شرقی کشور و خراسان رضوی است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha