کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به مشکلات ترافیکی در این استان گفت: طرح جامع موضوعات ترافیکی البرز برای رهایی مردم از این مشکل تدوین شود.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی  عصر پنجشنبه در نشست شورای ترافیک استان البرز افزود:  باید برنامه ای  جامع  از نیازهای استان در حوزه های مختلف ترافیکی تهیه و براساس آن اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: ضرورت دارد نقاط حادثه خیز  مانند جاده قزلحصار، جاده آتشگاه، ورودی کردان و  ورودی شهر کرج در کمترین زمان ممکن ساماندهی شوند.
استاندار البرز افزود: بسیاری از راه های پرتردد استان البرز باید تعریض، زیباسازی، نظافت و ساماندهی شوند چرا که علاوه بر ضرورت تسهیل در تردد باید جلوه های بصری نیز برای مردم ایجاد شود.
وی  خطاب به مدیران  دستگاه های اجرایی البرز گفت: همانطور که برای رفاه، آرامش و امنیت خانواده خود تلاش می کنید در مقابل مردم نیز احساس مسوولیت داشته باشید.
وی افزود: گاهی می توان با یک اقدام کوچک از حوادث غیرقابل جبران بزرگی پیشگیری کرد و این امر منوط به تلاش، جدیت و خلاقیت مدیران است.
عبداللهی گفت: مردم در شهرستان فردیس گرفتار گره های ترافیکی هستند از این رو باید تدبیری برای این منظور اتخاذ شود.
وی افزود: باید برای ادامه خطوط قطار شهری کرج برنامه ریزی کنیم چراکه این امکان مهم برای کلانشهر کرج و سایر شهرستان ها ضروری است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی  بوده که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.