بندرعباس- ایرنا- دبیرکارگروه آرد و نان استان هرمزگان از مجهز شدن ۸۰ درصد نانوایی های استان به دستگاه های کارتخوان هوشمند فروش نان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود رمضانپورروز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و ۲۷۱ واحد نانوایی در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که دستگاه کارتخوان هوشمند فروش نان در ۹۳۰ واحد از این شمار نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: از هزار و ۲۷۱ واحد صنفی نانوایی در هرمزگان، اطلاعات هزار و ۱۶۸ واحد صنفی در اختیار بانک عامل قرار گرفته و به زودی تمام نانوایی های استان به دستگاه های کارتخوان هوشمند فروش نان مجهز خواهند شد.

رمضانپور افزود: این اقدام در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام شده و با اجرای آن، ساماندهی بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها است.

وی با تاکید بر افزایش نیافتن نرخ قیمت نان در طرح عادلانه کردن توزیع یارانه ها، گفت: با اجرای این طرح هیچ تغییری در قیمت نان ایجاد نخواهد شد و مردم با هر کارت بانکی مانند گذشته می توانند به هر تعداد که لازم باشد نان خرید کنند.