بحنورد- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آمار غلط سبب شد تا برخی مناطق نتوانند از این تسهیلات استفاده کنند که این اطلاعات باید در سامانه مربوط اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد وحیدی روز شنبه در نشست برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: برخی مناطق به علت آمار غلط از شاخص ها، از دریافت وام های مربوط به جوان سازی جمعیت محروم ماندند.
این نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به طور مثال، شاخص رشد جمعیت شهرستان مانه و سملقان به اشتباه، بیشتر گزارش شده است در این زمینه نیاز است تا این موارد در سامانه مربوط اصلاح شود و مردم از مزایای تسهیلات جوانی جمعیت بهره مند شوند.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان گفت: سفرهای استانی آیت الله رئیسی با رویکرد عدالت انجام می شود و خوشبختانه مدیران هم تلاش دارند تا از این فرصت برای توسعه این استان استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد عدالت محوری دولت سبب شده تا اعتبارات خوبی برای مطرح شدن در سفر دولت به خراسان شمالی پیشنهاد شود.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های توسعه در این استان پایین از میانگین کشوری است و امید می رود مصوبات سفر دولت به کاهش این شکاف ها کمک کند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.