دمشق - ایرنا - هشتمین نمایشگاه بین المللی، های تک با حضور ۱۴ شرکت ایرانی فردا (پنجشنبه) با حضور مقامات سوری و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در دمشق آغاز به کار می کند.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا از دمشق، این نمایشگاه که فرصتی است برای بازدید مخاطبان حرفه‌ای نمایشگاه و همچنین برگزاری جلسات B۲B با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری سوریه فردا در محل نمایشگاه های بین المللی دمشق آغاز به کار خواهد کرد.
در این دوره از نمایشگاه های تک، ۱۸۰ برند داخلی و بین المللی از ۲۰ کشور جهان حضور دارند.
بر اساس این گزارش، شرکت هایی از کشورهای ایران، مصر و اردن در این نمایشگاه حضور مسقیم دارند.

 نمایشگاه HiTech یک فعالیت سالانه مورد انتظار کارگران و علاقمندان به بخش اطلاعات و ارتباطات است.

این نمایشگاه جایگاه خود را به عنوان مهمترین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح سوریه تثبیت کرده است که می تواند فرصتی برای آشنایی با آخرین برنامه ها و فناوری های مورد استفاده در زمینه انفورماتیک و ارتباطات باشد.
  این نمایشگاه با اولین مجمع HITEC با عنوان «تحول دیجیتال و پرداخت الکترونیکی» همراه خواهد بود که در آن گروهی از کارشناسان درباره مهم‌ترین تحولات جهانی در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، تحول دیجیتال، پرداخت الکترونیکی سخنرانی خواهند کرد.

 برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه های تک، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری حمایت ۷۰ درصدی و صندوق توسعه‌ی صادرات هم حمایت ۵۰ درصدی در نظر گرفته‌اند.

 نمایشگاه "های تک" دمشق، تا ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲ (ششم تیرماه جاری) ادامه خواهد داشت.