ایلام - ایرنا - استاندار ایلام پدافند غیرعامل را یک مقوله همگانی و ایمن ساز عنوان کرد و گفت: تمامی پروژه ها در استان باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست پدافند غیرعامل استان در پالایشگاه گاز ایلام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری پدافند یک اصل مهم و حیاتی است برای همیشه و نباید با هیچ توجیه و بهانی متوقف شود و تا دشمن تهدید است، تا تهدید است باید فکر آمادگی و دفاع باشیم .

وی افزود: جانبازان، ایثارگران و مردم مولفه های مهم قدرت هستد و باید از این امتیاز بهره گیریم.

استاندار ایلام با بیان اینکه توصیه های ۱۳ گانه مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل تاکید کرد: این توصیه ها یابد نصب العین همه باشد.

بهرام نیا ادامه داد: ایلام بعنوان یکی از مصادیق بارز پدافند عامل و غیر عامل مثل یک نگین همیشه در حال درخشش است. 

وی تاکید کرد: ایران اسلامی با توجه به موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی همواره مورد طمع استکبار بوده و در طول تاریخ از گزند دشمنان در امان نبوده است.

استاندار ایلام بر لزوم لزوم پیوست پدافند غیرعامل در اجرای تمامی پروژه ها تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل یک اصل انکارناپذیر است و تمامی نهادها و ارگان ها باید ملزم به اجرای باشند و در وهله دوم آگاهی بخشی در این راستا بسیار مهم و اثر گذار است.

استاندار ایلام اضافه کرد: پیاده روی ۵ میلیونی زائران از مرز مهران خنثی سازی و تهاجم فرهنگی دشمن است.