۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۳۷
کد خبر: 84812499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار ایلام بر ارتقا آمادگی برای مقابله با حوادث طبیعی

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بر ارتقا میزان آمادگی تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران استان برای مقابله با هر نوع حادثه و یا بلایای طبیعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: ستاد بحران درجه آمادگی خود را برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه بالا ببرد که این مهم نیازمند افزایش تعداد رزمایش ها ، تمرین ها و در مرحله دوم به پشتیبانی و انبارها مربوط است.

وی به تاکید بر اهمیت بالای این نشست، افزود: افزون بر  ۳۰ نوع حادثه طبیعی در کشور رخ می دهد که این مهم می طلبد در هر لحظه دستگاه های اجرایی مرتبط در حالت آماده باش باشند.

استاندار ایلام خواستار بهره وری در حوزه آب و برق استان شد و از مدیران شرکت توزیع برق و آبفای استان خواست در این راستا اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

بهرام نیا با اشاره به کنگره اربعین امسال، تاکید کرد: کنگره اربعین امسال در گرم ترین زمان سال برگزار و با خیل عظیم ورودی زائران مواجه خواهیم بود که در این راستا بحران و دستگاه های عضو ستاد باید در حالت آماده باش باشند.

وی بر لزوم آمادگی همه دستگاه های اجرایی برای کنگره اربعین امسال تاکید کرد و یادآور شد: اربعین یک کنگره بی بدیل در سطح کشور و جهان بوده و ایلام و مهران گرانیگاه اربعین است که باید تمهیدات لازم برای این کنگره عظیم در نظر گرفته شود که شیرینی زیارت به کام زائران مضاعف شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: در حال حاضر مهم ترین موضوع اولویت دار و مهم استان موضوع اربعین است که دستگاه های اجرایی و اداراتی که در این راستا مسئولیت مستقیم دارند،  باید با جدیت پای کار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha