سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: به عنوان سازمانی تاثیرگذار در بخش فرهنگ، باید توجه بیشتری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شود و ما نیز در راستای حل مشکلات کانون تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در دیدار اعضا و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت در دوران کودکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دستگاهی موثر برای رشد و پرورش فرزندان این مرز و بوم است.

وی آمادگی خود را برای بازدید از مراکز کانون استان اعلام کرد و افزود: این بازدید در راستای حل مشکلات کانون در آینده انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن موانع و مشکلات، کودکان و نوجوانان بیشتری بتوانند از فعالیت‌های کانون بهره مند شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان نیز در ادامه این دیدار گفت: کانون بر مبنای اساسنامه و ماموریت سازمانی خود برای رشد و پرورش فکری و فرهنگی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند لذا لازم است با حمایت مسوولان استانی در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف کانون در راستای تعالی اهداف کانون که همانا رشد و پرورش کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است، گام برداریم.

حمیدرضا گوهری در ادامه با اشاره به حساسیت حوزه‌ کودک به معرفی کانون استان و فعالیت‌های آن پرداخت و گفت که کانون با ۲۱ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی با محوریت کتاب و کتابخوانی به صورت حضوری و مجازی به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه‌ می‌کند.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توانمندی و ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده که لازم است این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای ۲۱ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی در تمامی شهرستان‌های استان کردستان است.