به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تأمین اجتماعی (۲۰ تا ۲۶ تیر) و با توجه به اولویتها و راهبردهای ابلاغی از سوی مدیرعامل سازمان در زمینه تقویت سازوکارهای ارتباطی و پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان، مدیران بخشهای مختلف تخصصی تأمین اجتماعی، با حضور در مرکز ارتباط مردمی این سازمان، به مخاطبانی که از طریق ارتباط با شماره تلفن ۱۴۲۰ پرسشها و ابهامات احتمالی خود را مطرح میکنند، پاسخ میدهند.
براساس برنامهریزیهای صورتگرفته و چارچوبهای ابلاغی برای برگزاری آیینهای ویژه گرامیداشت هفته تأمیناجتماعی، برنامه زمانبندی حضور مدیران بخشهای مختلف سازمان در مرکز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به مخاطبان و ذینفعان به شرح زیر اعلام شده است:
مدیران حوزه معاونت بیمهای، روز دوشنبه ۲۰ تیر ساعت ۸ تا ۹ صبح
مدیران حوزه معاونت درمان، روز سهشنبه ۲۱ تیر ساعت ۹ تا ۱۰ صبح
مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، روز سه شنبه ۲۱ تیر ساعت ۱۴ الی ۱۵
مدیران حوزه معاونت پشتیبانی، مالی و برنامهریزی، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۹ الی ۱۰ صبح
مدیران حوزه مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات، روز چهارشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۴ الی ۱۵
به گزارش ایرنا، سامانه ۱۴۲۰، مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی است که به منظور ثبت سوالات، شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی راهاندازی شده است.