تهران- ایرنا- مرکز موسیقی مأوا به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، با همکاری هیأت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی، پویشی برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان «نذر اسباب‌بازی» برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا، مرکز موسیقی مأوا به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، با همکاری هیأت‌های مذهبی و گروه‌های مردمی، پویشی برای گروه سنی کودک و نوجوان با عنوان نذر اسباب‌بازی برگزار می‌کند. هدف اصلی از برگزاری این پویش‌ راه‌اندازی جریان‌های مردمی حول محور سرود و ارزش‌های اسلامی و اجتماعی است.

در این پویش بناست کودکان به عشق امیرالمومنین(ع) و با تأسی از مشی و منش ایشان، ترغیب شوند، از بین اسباب‌بازی‌های خود یکی را به عنوان هدیه در جشنی بزرگ، به دیگر کودکان هدیه دهند تا کمک‌رسان کودکان مناطق محروم، نیازمند، ایتام و سرطانی‌ها باشند. در این راستا کودکان می‌توانند اسباب‌بازی‌های خود را در روز عید غدیر به محل میدان ولیعصر(عج) ببرند و تحویل دهند.

ترویج روحیه فداکاری و ایثارگری در کودکان و نوجوانان، ایجاد فضای شاد در عید غدیر برای کودکان و آشنایی کودکان با امام علی(ع) از دیگر اهداف این پویش است.

برای این پویش، نماهنگی نیز با عنوان هدیه اسباب‌بازی با نوای رضا هلالی و محمدحسین پویانفر براساس شعری از حمید رمی تولید شده است.

یکی دیگر از بخش‌های این پویش ارسال ویدئو از خوانش سرود هدیه اسباب‌بازی توسط کودکان است و علاقه‌مندان می‌توانند اسباب‌بازی یا عروسک دلخواه خود را برای هدیه به یک کودک انتخاب کنند و فیلمی با این مضمون که این اسباب‌بازی را برای شرکت در پویش هدیه اسباب‌بازی به عشق مولا علی هدیه می‌دهم. گرفته و به نشانی Hamseday_aseman@ در فضای مجازی ارسال کنند.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن ۰۹۹۰۴۶۴۵۳۲۵ در پیام‌رسان واتساپ پیام دهند.