شاهرود – ایرنا – سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: نمایشگاه عرضه لباس اسلامی - ایرانی با عنوان حریر در شاهرود گشایش می‌یابد.

محمد تقی یزدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عرضه انواع پوشش، لباس‌های اسلامی - ایرانی، چادر، روسری، مقنعه و زیورآلات تزئینی، صنایع دستی و اجرای کارگاه‌های هنری گوناگون در این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه برای بازدید علاقه‌مندان گشایش می یابد، ادامه داد: ساعت بازدید صبح‌ها از۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۲۱ است.

یزدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۵ تیرماه دایر است، ابراز داشت: نمایشگاه عرضه لباس همزمان با گرامیداشت هفته «عفاف وحجاب» با همکاری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری مهر برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک اسلامی و توجه به بافت‌های سنتی در عرصه مد و لباس است.

به گزارش ایرنا، اوایل تیرماه امسال در آیینی از هنرمندان و فعالان فرهنگی در عرصه فرهنگ عامه از جمله مد و لباس شهرستان شاهرود تجلیل شد.