مدیر عامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک که بزرگترین پارک تولید محتوی کشور است روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نذر فرهنگی در راستای تولید محتوای دیجیتال متناسب با غدیر برای انتشار در فضای مجازی با همکاری تیمهای تولید محتوا اجرا میشود.
حمیدرضا بحرینی ادامه داد: در قالب یک هفته زمان ثبت نام طرح بیش از ۴۵ گروه مختلف برای استفاده از استودیوهای صوتی و تصویری هشتگانه نیتک اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری جلسات مشاوره و مانیتورینگ تیمها، ایدههای ۲۲ تیم یا فرد به مرحله اجرا رسیدند.
وی ادامه داد: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک مجموعه استودیوهای خود را در روز ۲۳ تیرماه جاری برای ضبط کلیپها، ویدئوها و برنامههای اینترنتی وغیره با موضوع غدیر به صورت کاملا رایگان در اختیار تیمهای مختلف قرار داده است.
بحرینی درباره قالبهای محتوای تولید شده در طرح گفت: محتواهای تولیدی در قالب ویدئوهای داستانی، سرود، شعرخوانی، نمایش عروسکی، مدیحه سرایی، ولاگ و نمایشهای فردی و گروهی و همچنین فایلهای صوتی داستانهای رادیویی و پادکست بوده است.
وی با تقدیر از افرادی که برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کردهاند، افزود: ۱۶ فیلمبردار و تدوینگر، ۵ صدابردار، ۲ نفر کارگردان و ۲ ناظر کیفی برای نذر فرهنگی تولید محتوی دیجیتال مشارکت دارند.
خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک بزرگترین پارک تولید محتوای کشور است که با ظرفیت ۸ استودیوی صوتی و تصویری از سال گذشته فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.