پردیس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: در پی وقوع نزاع جمعی، ۲۹نفر از عاملان آن توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان روز شنبه در تشریح این خبر بیان داشت: درپی وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی در فاز ۸ پردیس بلافاصله اکیپ های از یگان های اجرایی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: به محض حضور مقتدرانه ماموران در محل و کنترل اوضاع، عاملان درگیری شناسایی، با هماهنگی قضایی و طی عملیات تعداد ۲۹ نفر از افراد دخیل دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کلیه منازعان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

عبدیان ضمن هشدار به افراد مخل نظم و امنیت خاطر نشان کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت، قاطعانه خواهد بود و هنجارشکنان بدانند پلیس هرگز اجازه عرض اندام به آنان نخواهد داد.

وی ازشهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارق سرقت کارخانه در پردیس ناکام ماند

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارقی که در حال سرقت از یک کارخانه در ناحیه سیاه سنگ پردیس بود خبر داد.

عبدیان توضیح داد: ماموران کلانتری ۱۳ دره بهشت هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی یک نفر سارق را هنگام سرقت از کارخانه ای مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

وی افزود: سارق با یک دستگاه خودرو قصد انتقال اموال مسروقه را داشت که با هوشیاری و حضور به موقع پلیس، سرقت وی ناکام ماند و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه خودرو توقیف ومتهم با تشکیل پرونده اولیه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

عبدیان تاکید کرد: ضرورت دارد که مغازه داران و متصدیان واحدهای صنفی در هنگام ترک محل کار و تعطیلی کار خود، از قفل بودن کامل درب ورودی مغازه اطمینان حاصل کرده و محل کسب خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از قبیل دوربین مدار بسته، آژیر مجهز کنند.

وی گفت: ازشهروندان و متصدیان واحدهای صنفی در خواست وانتظارداریم که درصورتی که از آژیر خطر استفاده می کنند محل نصب آن را گونه ای انتخاب کنند که سارقان نتوانند به راحتی آن را تشخیص دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد:  کسبه راه های کانال کولر پشت بام را هر چند کوچک باشد به وسیله جوش دادن میله فلزی محفوظ کنند ، مغازه ها وسوله هایی که از درب آهنی استفاده می کنند برای بالا بردن ضریب اطمینان هر دو درب را قفل کرده و در موقع تعطیلات چند روزه حتماً بین تعطیلات از محل کار خود سرکشی و قفل ها را بازدید کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفردر شرق پایتخت قراردارد.