اردبیل- ایرنا- فرماندار بیله سوار گفت: امسال ۴۶ کیلومتر از راههای روستایی و مواصلاتی شهرستان بیله سوار ساخت، بهسازی و روکش آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صاحبعلی اصغری روز سه شنبه در بازدید از عملیات روکش آسفالت مسیر روستای گون پاپاق به سه راهی گوگ تپه اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت این مسیر به طول ۴و نیم کیلومتر در حال انجام است و ۵۰میلیارد ریال از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: زیرسازی و روکش آسفالت باند رفت کمربندی بیله سوار به طول ۴کیلومتر با اعتبار ۳۱۰میلیارد ریال انجام شده است که در هفته گذشته با حضور استاندار اردبیل افتتاح شد.

فرماندار بیله سوار افزود: همچنین بهسازی و روکش آسفالت مسیر انجیرلو به جهانخانملو به طول ۴و نیم کیلومتر با اعتبار ۵۰میلیارد ریال توسط راهداری انجام شده است.

اصغری عنوان کرد: همچنین اجرای روکش آسفالت راه روستایی الی کندی به طول ۳ونیم‌کیلومتر و با اعتبار ۴۵میلیارد ریال انجام شده است و امسال ۱۴ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان با اعتبار ۲۰۰میلیارد ریال روکش آسفالت توسط راهداری انجام می شود.

وی اظهار کرد: امسال حدود ۷کیلومتر از راههای روستایی شهرستان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال ساخت و آسفالت ریزی می شود و حدود ۸و نیم کیلومتر از راههای روستایی شهرستان با اعتبار ۱۰۰میلیارد ریال بهسازی و روکش آسفالت می شود و در کنار این طرحها لکه گیری مسیرهای روستایی و مواصلاتی بصورت مستمر توسط راهداری انجام خواهد شد.

فرماندار بیله سوار در خصوص اجرای طرح چهارخطه بیله سوار هم گفت: تصمیمات موثر و محکمی در خصوص اجرای ۷ کیلومتر از مسیر انجام شده است و یکماه فرصت جهت رفع کلیه معارضات ادارات خدمات رسان اتخاذ شده است.  

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد.