همدان- ایرنا- فرماندار ویژه ملایر کار جهادی استاندار و مجموعه مدیریتی استان برای تامین آب شرب و تکمیل پروژه آبرسانی به شهر همدان را ستودنی خواند و گفت: امیدواریم با به نتیجه رسیدن این پروژه، مشکل بی‌آبی شهر همدان به طور کامل رفع شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر، «سلمان اسماعیلی» در آیین تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهرستان ملایر، افزود: زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، استاندار همدان، شرکت آب و فاضلاب و مجموعه مدیران و دستگاه های اجرایی استان در تامین آب شرب همدان و تسریع در روند اجرایی پروژه آبرسانی نمونه بارز کار جهادی و انقلابی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای موفقیت‌آمیز این ماموریت خطیر، مردم همدان بتوانند هر چه سریعتر طعم شیرین خدمت دولت سیزدهم را در کاری که سال‌های متمادی به نتیجه نرسیده بود، بچشند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان و این شهرستان، جابجایی و تغییر مدیران را امری طبیعی دانست.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه آب و فاضلاب شهرستان ملایر، شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های شبکه فاضلاب، اجرای مجتمع‌های آبرسانی و پروژه‌های تک روستایی را از جمله اولویت‌های این حوزه برشمرد و گفت: در این حوزه‌ دچار عقب‌ماندگی هستیم.

اسماعیلی افزود: شبکه فاضلاب ملایر طی‌ سال‌های گذشته به کندی پیش رفته و با پیگیری‌های انجام شده امسال از محل مصوبات سفر رئیس جمهور، ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که امیدواریم به سرعت جذب شود.

به گزارش ایرنا؛ در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات «محمدرضا ترکاشوند»، «ایمان حاجی‌ئی» به عنوان مدیر جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر معرفی شد.