شهرکرد- ایرنا- همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه توان زرهی و نظامی خود را با اجرای رژه به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، رژه نیروهای مسلح استان در قالب گردان‌های نمونه سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایری، واحدهای نمونه امدادی، نیروهای وظیفه، واحدهای موتوری، توپخانه، جنگ‌نوین و رزهی برگزار شد و این نیروها آمادگی و توان خود را به نمایش گذاشتند. 

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت:دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و متعلق به همه اقشار است و همه اقشار در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: حضور همه جانبه مردم رمز پیروزی ما در دفاع مقدس است و رزمندگان ایران در دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادند و امروز به یک بالندگی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: این جزیی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس است که کشورهایی که زمانی در عرصه نظامی ابرقدرت بودند اکنون به تجهیزات نظامی ایران نیاز دارند.

به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده‌های سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های ۱۰گانه استان،۵۰ عنوان برنامه در قالب بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ موضوع برنامه‌ای در چهارمحال و بختیاری با شعار محوری «ما مقاومت هستیم» اجرا می‌شود.

در ابتدای این آیین مسوولان چهارمحال و بختیاری، اعضای شورای تامین، مسوولان ارشد نظامی و اجرایی، فرماندهان و مسوولان استان به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.