نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری توان زرهی و رزمی خود را به نمایش گذاشتند

شهرکرد-ایرنا- همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری روز شنبه توان زرهی و نظامی خود را با اجرای رژه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رژه نیروهای مسلح استان در قالب گردان‌های نمونه سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)، نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایری، واحدهای نمونه امدادی، نیروهای وظیفه، واحدهای موتوری، توپخانه و رزهی برگزار شد.

در ابتدای این آیین که امام نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعه شهرکرد، استاندار، اعضای شورای تامین استان حضور داشتند، مسئولان ارشد نظامی و اجرایی، فرماندهان و مسئولان استان به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رده‌های سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های استان، بیش از یکهزار و ۲۰۰ برنامه‌های در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

در ابتدای این آیین مسوولان چهارمحال و بختیاری، اعضای شورای تامین، مسوولان ارشد نظامی و اجرایی، فرماندهان و مسوولان استان به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری با تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان و رشادت‌های تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) با تبریک انتصاب نماینده ولی فقیه در استان گفت: جنگ هشت ساله و حضور مردم در مقابل دشمنان، نشان‌دهنده مظلومیت کشور در آن زمان بود.

سردار علی محمد اکبری افزود: در هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که سرپای خود بایستیم و برای حفظ سرزمین و نظام از جانمان هزینه کنیم.

به گفته وی، در طول هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت شد که مردم با نثار جان خود، دین خود را به نظام ادا کردند.

وی اظهار داشت:رژه امروز میثاق و پیمان با آرمان‌های نظام است و نشان‌دهنده این است که همه جان فدای نظام و انقلاب خواهیم ماند.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریورماه تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است که یادآور رشادت‌های هشت ساله رزمندگان ایران است.

چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha