رشت - ایرنا -تیم‌های فوتبال چوکا تالش و خیبر خرم‌آباد عصر پنجشنبه در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه پوریای ولی تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در نیمه اول این مسابقه و در دقیقه پنجم، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در اولین فرصت جدی خود به گل برتری دست یافت و حجت اسلامی مهاجم این تیم توانست دروازه چوکا را باز کند تا تیم خیبر خرم‌آباد با همین تک گل، نیمه اول را با پیروزی به اتمام برساند.

در نیمه دوم این دیدار، تیم چوکا که میزبان این بازی بود بر شدت حملات خود افزود و در دقیقه ۷۶ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا از یک شکست خانگی رهایی یابد، البته پس از به ثمر رسیدن گل مساوی، چوکایی‌ها موقعیت گلزنی هم داشتند اما این فرصتها به هدر رفت تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را  امیرسامان سلطانی با کمک‌های دانیال باشنده و وحید سیفی بر عهده داشتند، حسین اسماعیلی به عنوان داور چهارم و بهرام نقوی به عنوان ناظر گروه داوری در مسابقه تیم‌های فوتبال چوکا تالش و خیبر خرم‌آباد حضور داشتند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این بازی با ترکیب نیما دلاوری، حافظ یعقوبی، میثم فردوسی، رضا کرملاچعب، ناصر سالاری، پرهام جوادی، حسین حیدری، روح‌الله صفویان‌پور، امیرحسین میری، حسین رسولی و محمد جعفری رو در روی خیبر خرم‌آباد قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد نیز با ترکیب مهرداد قنبری، حجت اسلامی، مهران امیری، کوروش ملکی، کمال‌الدین نیک خوی، رضا صدری، محمدرضا پورمحمد، سینا حاتمی، حسین شهابی، مجتبی لطفی و حسین طرهانی مقابل چوکا تالش صف آرایی کرد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم خیبر خرم‌آباد با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با کسب پنج امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که تیمهای چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا، نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.