۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84899631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دربی گیلان در لیگ دسته یک فوتبال با تساوی پایان یافت

آستارا- ایرنا- دربی گیلان در لیگ دسته یک فوتبال کشور بین تیم‌های شهرداری آستارا و چوکا تالش با تساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و چوکا تالش در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور که شامگاه چهارشنبه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه وحدت این شهر برگزار شد، با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که امروز نیز با ترکیب همیشگی به میدان رفته بود، گل نخست را در دقیقه ۱۵ از میهمان خود دریافت کرد اما پس از چندین حمله در نهایت در دقیقه ۴۶ به گل تساوی دست یافت.

هر ۲ گل این دیدار مهم در نیمه نخست به ثمر رسید که محمدمهدی عسگری و رضا کرملاچعب به ترتیب برای تیم‌های شهرداری آستارا و چوکا تالش گلزنی کردند.

شهرداری آستارا که در این دیدار از امتیاز میزبانی سود می‌برد، بازی تهاجمی از خود به نمایش گذاشت و به خصوص در نیمه دوم سراسر حمله بود اما تلاش بازیکنان این تیم به نتیجه نرسید و در نهایت امتیازها را با میهمان خود تقسیم کرد.

این دیدار حساس بدون حضور تماشاگران برگزار شد و از دیگر حاشیه‌های آن می‌توان به غیبت پیروز قربانی، سرمربی تیم شهرداری آستارا اشاره کرد که به دلیل محرومیت روی نیمکت تیمش حضور نداشت.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha