سبزوار- ایرنا- امام جمعه سبزوار گفت: نیروی انتظامی سازمانی انقلابی و پناهگاه مردم است و کسانی که به این نهاد حمله و توهین کنند به امنیت مردم آسیب می‌رسانند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه شامگاه شنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی سبزوار، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی پناهگاه و دژ محکمی هستند که امنیت را برای ملت تامین می کنند.

وی افزود: حمله گروهی اندک شمار در آشوب های اخیر به نیروی انتظامی در واقع آسیب زدن به پناهگاه مردم و در حکم خیانت به ملت است.

حجت الاسلام مقیسه افزود: در آشوب های اخیر، برخی نیروی انتظامی را به ضرب و شتم متهم کردند که در واقع به این نهاد انقلابی ظلم شد و کسانی که با نظریات خود این نیرو را متهم کردند از نظر قضایی باید محاکمه و با قاطعیت با آنان برخورد شود.

امام جمعه سبزوار گفت: ایران اسلامی افسران و سربازان غیور و غیرتمندی دارد و تا زمانی که خانواده شهدا و این انسانهای غیور هستند اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به این حکومت و نظام اسلامی وارد شود.

سرهنگ حسین بیات مختاری، فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این دیدار گفت: پلیس سبزوار در راه تامین امنیت و برخورد با اقدامات هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در برخورد با هنجارشکنان مصمم بوده و بر اساس قانون با آنان قاطعانه رفتار خواهد کرد.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.