امام جمعه سبزوار: نیروی انتظامی پناهگاه و تامین کننده امنیت مردم است

سبزوار- ایرنا- امام جمعه سبزوار گفت: نیروی انتظامی سازمانی انقلابی و پناهگاه مردم است و کسانی که به این نهاد حمله و توهین کنند به امنیت مردم آسیب می‌رسانند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه شامگاه شنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی سبزوار، که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی پناهگاه و دژ محکمی هستند که امنیت را برای ملت تامین می کنند.

وی افزود: حمله گروهی اندک شمار در آشوب های اخیر به نیروی انتظامی در واقع آسیب زدن به پناهگاه مردم و در حکم خیانت به ملت است.

حجت الاسلام مقیسه افزود: در آشوب های اخیر، برخی نیروی انتظامی را به ضرب و شتم متهم کردند که در واقع به این نهاد انقلابی ظلم شد و کسانی که با نظریات خود این نیرو را متهم کردند از نظر قضایی باید محاکمه و با قاطعیت با آنان برخورد شود.

امام جمعه سبزوار گفت: ایران اسلامی افسران و سربازان غیور و غیرتمندی دارد و تا زمانی که خانواده شهدا و این انسانهای غیور هستند اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به این حکومت و نظام اسلامی وارد شود.

سرهنگ حسین بیات مختاری، فرمانده انتظامی سبزوار نیز در این دیدار گفت: پلیس سبزوار در راه تامین امنیت و برخورد با اقدامات هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در برخورد با هنجارشکنان مصمم بوده و بر اساس قانون با آنان قاطعانه رفتار خواهد کرد.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha