به گزارش ایرنا، سید «مجتبی آل یاسین» روز یکشنبه در بازید از اداره کل پست استان مرکزی به مناسبت ۱۷ مهرماه روز جهانی پست، افزود: تسهیل گری در همه امور با هدف جلب رضایت مردم، رویکرد دولت انقلابی و مردمی است و شبکه پستی میتواند نقش مهمی در تحقق این مهم ایفا کند.
وی اظهار داشت: شبکه پستی با برخورداری از قابلیت ها و ظرفیت های گسترده به عنوان یکی از ایمن ترین، معتمد ترین و مطمئن ترین شبکه های ارتباطی محسوب می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: ارسال مرسولات در پست زیرپوشش خدمات بیمه است و رصد لحظه ای مرسولات میتواند دریافت خدمات ایمن و مطمئن را فراهم کند.
آل یاسین با یادآوری ارایه خدمات پست استان مرکزی در توزیع گذرنامه زائرین اربعین در استان مرکزی گفت: کارکنان پست استان در سه نوبت کاری برای رساندن گذرنامه زایران فعالیت اداری انجام دادند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: با توجه به ترافیک کاری و ارایه کار با کیفیت در ۶ ماه اخیر این اداره کل در بین تمام استانهای کشور رتبه اول تا چهار را کسب کرده و در جشنواره شهید رجایی در بین سازمانهای خدمات دهنده رتبه اول و در بین دستگاه های اجرایی رتبه ۱۰ را کسب کرده است.
مدیرکل پست استان مرکزی نیز گفت: بیشترین رشد ترافیک خدمات این اداره کل در بخش غیرحضوری به صورت اینترنتی با ۶۲ درصد نسبت به سال قبل ثبت شده است.
«محمدرضا عباسی »افزود: خدمات الکترونیکی با ۹۲ درصد بخش دیگری از خدمات پست استان مرکزی در نیمه نخست امسال بوده است.
وی اظهار داشت: ۳۰ درصد کل ترافیک پست استان مرکزی، خدمات الکترونیکی را شامل می شود که نیاز به حضور فرد در ادارات پست استان نیست.
۲۸۵ واحد پستی شهری و روستایی شامل ۱۶۶ واحد خصوصی و ۱۹ باجه دولتی با ۱۶۰ نیروی انسانی و همکاری ۲۸۰ نفر پیمانکار در اداره کل پست استان مرکزی فعالیت دارند.