بجنورد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنومند است و با هر اغتشاشی از هم نمی‌پاشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا براتی زاده روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرس کل خراسان شمالی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر فعالیت و رفع مشکلات مردم تاکید کرده اند و مسوولان نیز باید در این راستا گام بردارند.

وی افزود: اگرچه تمامی مومنان و انسان ها در برهه ای از زمان و در برخی از مسایل بر سر دوراهی قرار می گیرند و این شرایط طبیعی است، ولی در حال حاضر بسیاری از مردم اسیر فتنه و توطئه ها دشمنان شده اند و مسیر انقلاب را با تردید طی می کنند.

رییس دادگستری خراسان‌شمالی ادامه داد: امام خمینی(ره) شاخصه های اخلاقی مثبتی را برای رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند و ایشان را انسانی صادق می دانستند که برای رهبری مردم پیشنهاد دادند و اینک همچون خورشید می درخشند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب برای ایران اسلامی رهبری شایسته است که ملت ایران تاکنون توانسته زیر پرچم ایشان عزتمندانه زندگی کند.

حجت الاسلام رضا براتی زاده ادامه داد: انسان های صادق در یک طرف جریان ناآرامی های اخیر قرار داشتند و برای حفظ کشور و نظام تلاش کردند و ایرانی قوی و یکپارچه متصور می شوند و در طرف دیگر افرادی تجزیه طلب قرار داشتند و سعی در ضربه به نظام دارند.

وی ادامه داد: آنان که آن طرف مرز ایستاده اند و در تلاشند که اقوام ترک، کرد، عرب و بلوچ را از هم جدا کنند، موفق نخواهند شد. ‌

رییس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: کسانی که خواهان ایرانی قوی، قدرتمند و یکپارچه هستند، زیر پرچم رهبری قرار می گیرند و تنها محدود افرادی خائن در نا آرامی های اخیر زیر پرچم دشمن قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: ملت ایران به خیانت کاران پشت کرده اند و در کنار رهبر معظم انقلاب ایستاده و اهداف انقلاب را با قدرت پیش می برند و ایران اسلامی را عزتمندتر از گذشته خواهند کرد.

آیین تکریم و معارفه بازرس کل خراسان شمالی امروز یکشنبه با حضور رییس‌کل دادگستری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، استاندار و اعضای شورای قضایی و اداری در محل دادگستری استان برگزار شد و در این آیین از زحمات احمد مهرپرور تقدیر و صادق اسپیدکار به عنوان بازرس کل استان معرفی شد.