قرچک- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: کینه‌توزی دشمن و خباثت علیه مردم ایران اسلامی به خاطر عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت‌الله اسماعیلی شامگاه شنبه در آئین تجدید بیعت مردم قرچک با نبی مکرم اسلام که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه‌های اخیر حقیقتی را بیان کردند که  توجه به آن می‌تواند ابعاد مختلف شیطنت استکبار جهانی را نمایان سازد؛ از نگاه رهبر معظم انقلاب عامل اصلی عصبانیت استکبار از ملت ایران، قوی بودن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود: اقتدار نظام به معنی قدرت مکتب حضرت محمد مصطفی(ص) و اندیشه ناب ولایتی است که از غدیر سرچشمه می‌گیرد و نهضت عاشورا تأمین و تضمین کننده اقتدار آن تا زمان ظهور حضرت حجت و قیامت است.
اسماعیلی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه وجود تلاش دارند این گونه القا کنند که آنان به حق بوده و عامل پیشرفت و تمدن هستند و در دنیای امروز، دین، اسلام و قرآن جوابگوی نیاز بشریت نیست در حالی که خود به خوبی می‌دانند که این اسلام ناب محمدی است که تمامی نیازهای انسان در دنیا و آخرت را ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به این که اسلام ناب محمدی، اسلام بر پایه ولایت فقیه است اظهار داشت: ولایت به معنی مدیریت بر محور اندیشه قرآنی است و این حقیقتی انکارناپذیر است که دشمن از آن هراس دارد چرا که همه اندیشمندان داخلی و خارجی به این امر اعتراف دارند که تفکرات پوچ غرب که به بن‌بست رسیده راه به جایی نخواهد برد.
امام جمعه قرچک گفت: تفکرات پوچ و اندیشه‌های مادی‌گرایانه غرب فقط برای انسان، بهتر خوردن، بهتر خوابیدن، خشم، غضب و شهوت افراطی را همچون زندگی حیوانات به ارمغان دارد.
وی تأکید کرد: همه ما به اسلام ناب محمدی که برگرفته از خالق یگانه است افتخار کرده و از عمق وجود، ندای توحیدی الله اکبر را سر می‌دهیم و پس از آن، با همه وجود نبوت نبی اکرم را پذیرفته و چه در نماز و چه در همه ایام و با اعتقاد قلبی ندای اَشهَد اَن لا اِله اِلا اَلله و اَشهد اَنَّ مُحمَدً رَسول  الله را سر می‌دهیم.
وی تصریح کرد: ما مسلمانان ضمن اعتقاد راسخ به توحید، نبوت و ولایت، از دشمنان اسلام بیزاریم و از برائت از آنان دست بر نمی‌داریم؛ مرگ برآمریکا، مرگ بر  اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود و همه زورگویان و ستمکاران و نظام سلطه، همان مرگ بر یزد است .
اسماعیلی افزود: امروز ایران اسلامی سرآمد عظمت، اقتدار و پیشرفت در همه  ابعاد جهان شده و این همان نقطه‌ای است که دشمن از صدور این انقلاب هراس داشته و این هراس را با هجمه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش می‌گذارد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.